4 martie 2020

De Ziua Femeii MFC



Duminică sărbătorim Ziua Femeii, așa că ofer în premieră vizitatoarelor blogului flori virtuale și câteva cuvinte ale înțelepților dedicate lor. J La mulți ani!

Atunci când virtutea şi modestia îi luminează farmecele, strălucirea unei femei frumoase este mai puternică decât cea a stelelor din ceruri şi nu ai cum rezista influenţei sale. Akhenaton

Femeia nu este sexul slab. E cel mai nobil dintre cele două, prin puterea sa de sacrificiu, de suferinţă în tăcere, de umilinţă, credinţă şi cunoaştere. Mahatma Gandhi

Vârsta unei femei nu înseamnă nimic. Cele mai frumoase melodii sunt cântate pe cele mai vechi viori. Ralph Waldo Emerson 

Sursa foto 


Sunt sigură că inițiatoarea seriei ”Miercurea fără cuvinte”, Carmen,  nu mă va certa pentru cele câteva cuvinte dedicate tuturor femeilor, deci și ei!

28 de comentarii:

  1. <3 flori si ganduri care te lasa fara cuvinte :*
    Ce frumos sa sarbatorim in avans :)
    Pupici cu drag si multumesc pentru surpriza:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga Zina pentru ideile pretioase si trandafiri!
    La Multi Ani si tie pentru aceasta zi minunata!
    Happy WW! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce surpriza in avans! Multumim frumos!Sunt tare frumosi trandafirii, dar si cuvintele pline de intelepciune.
    Eu va ofer, in schimb, numai ganduri bune si drag! O zi buna! :) Pupicii

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit cu tot dragul cadoul tău şi îţi mulţumesc pentru gândurile bune! Te îmbrăţişez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hooopa, aici este despre noi, când vă sărbătorim pe voi ☺️
    Happy WW cu Bucurii Și La Mulți Ani de pe acum.!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Zina draga! <3 De bine si frumos iti doresc sa ai parte!
    Imi place ce zic acestia despre noi, femeile! :)
    *
    Azi (imediat ieri) am fost cu capul in nori (sau au fost nori in capul meu) :) Am fost aici la miezul noptii, am citit, mi-a placut si... am "raspuns" in gand! :)) Acum am remediat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ales și eu dintre cei care au zis de bine! :))

      Mulțumesc pentru urări! Binele și frumosul să nu te ocolească nici pe tine! ♥

      Ștergere
  7. Ce citate frumoase, pe o temă atât de dragă, în această perioadă minunată, a începutului de primăvară. Ultimul citat este grozav: superbă comparația cu viorile vechi!
    Numai bine, o primăvară frumoasă și La mulți ani! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urări, Alex!

      Primăvară frumoasă și vouă și la mulți ani doamnelor și domnișoarelor din familie!

      Ștergere
  8. Such lovely words about the fairer sex! The roses are gorgeous. Happy birthday :)

    I'm so happy to see you at 'My Corner of the World' this week!

    My Corner of the World

    RăspundețiȘtergere
  9. Happy Wpmen's Day!

    Love the quote by Ralph Waldo Emerson.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Happy Woman's Day, Veronica!

      I'm glad you like that quote, and I really like it.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !