31 iulie 2019

Întâlnire în parcul Mogoșoaia MFC







Fotografii publicate în seria Miercurea fără cuvinte, inițiată de Carmen

20 de comentarii:

  1. E o initiativa interesanta, cu imagini si texte inspirate. Poate ne va face mai buni...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și eu am apreciat că sunt inspirate aceste invitații la adopția unor căței.

      Happy WW!

      Ștergere
  2. :) Si eu sunt de parere ca iubitorii de animale, pot adopta un sufletel, nu trebuie sa cumpere unul. In petshop-uri animalutele nu au conditii optime.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și cei din adăposturi și cei din pet-shopuri sunt nefericiți și așteaptă suflete iubitoare. Diferența este doar că aceia din adăposturi au trăit viața străzii...

      Ștergere
  3. Ce idei ingenioase! Sper că au şi efect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine, exact asta nu știu... N-am avut curaj să mergem să întrebăm...

      Ștergere
  4. vai ce panouri simpatice! excelenta idee 😊 cu putina imaginatie, introducerea e facuta, mai ramane doar semnatura pe actul de adoptie 😍
    Happy WW Zina draga 🤗

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha,ha! Ce idee inspirata au avut. Nici nu stiu cand am fost acolo, de am vizitat palatul. Sa tot fie vreo... sau vreun veac! :D
    Cred ca zona s-a facut superba. Merita o vizita!
    Happy WW, draga Zina! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, zona e superbă, voi scrie despre asta și voi publica și niște fotografii.

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  6. Ha ha ha!!! Vai ce draguuuuuut!! Oare cine a avut initiativa aceasta? <3
    Azi e ziua lui Kouki e ziua cand cei de la Adapostul Speranta l-au salvat si i-au dat o noua sansa la viata. :P Pe 13 octombrie e ziua cand l-am luat acasa :D

    Pupici cu drag <3
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :-s Cred ca al meu comentariu s-a ratacit :(.
    Mi se pare foaret interesanta si faina initiativa - chiar ma intrebam cine o fi facut panourile :D.

    Kouki a fost gasit si salvat acum un an (de aceea pe carnetul lui e trecut 31 iulie 2017 - ca ei au estimat ca avea un an cand lau gasit). Asa ca azi il sarbatorim <3.
    Pe 13 octombrie sarbatorim un an de cand am fost sa il luam de la Adapostul Speranta <3.

    Pupici cu drag!! Happy WW :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-a rătăcit, doar a sosit mult mai târziu decât celelalte. Se mai întâmplă...
      Mă bucur enorm pentru Kouki și mă bucur și pentru mine că te-am cunoscut - am cunoscut un om bun!

      Te sărut cu mult drag, Rux! ♥

      Ștergere
  8. Imi pare foarte buna initiativa;sa speram ca va da si rezultate !
    Multumesc pentru instiintare,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea sper, n-am văzut pe nimeni năvălind...
      Cu drag! Nu-ți mai pierde și tu răbdarea, daca comentariul îmi parvine, răspund sigur la el. Știi prin ce trec și nu pot fi atât de promptă pe cât aș dori.

      Sănătate și numai bine!

      Ștergere
  9. Sunt hazlii imaginile si textele! Ar trebui sa ma amuz. Zambesc, desigur, dar, cumva, trist. Cainii de talie mare au cele mai mici sanse sa fie adoptati (si cei batranei). I-as lua acasa pe toti, dar stiu ca mi-ar fi imposibil sa-i ingrijesc (i-as muta, practic, dintr-un adapost in altul). Ma crezi ca n-as fi in stare sa intru intr-un adapost pentru a adopta un catel? As simti ca ii tradez pe toti cei care raman acolo. Altfel, am fost prin adaposturi, si ma intristez de fiecare data. :(
    Inchei cu un ton optimist: in adapostul celor care au avut aceasta idee cainii sunt, (aproape) sigur, ingrijiti. :)
    Zile senine iti doresc, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfectă dreptate! Nici eu nu m-aș încumeta să intru într-un astfel de adăpost. Aș vrea să-i iau pe toți acasă... Sărăcuții! Se începuse un program sau chiar mai multe de sterilizare, dar demult nu se mai aude nimic.

      Numai bine, dragă Diana!

      Ștergere
  10. He, he! Ce panouri interesante. O idee minunată, care ne atrage atenția asupra acestor suflete minunate!
    Toate cele bune, doamna Zina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când mai mergem o să mă interesez cât succes au avut panourile...

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !