17 iulie 2019

Domul din Koln MFC









Fotografii publicate în seria Miercurea fără cuvinte, inițiată de Carmen

20 de comentarii:

  1. Uau! Ce spectaculos arata in aceste imagini! Cred ca pe 'viu' a fost si mai si!
    Happy WW, draga Zina! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marile catedrale din Occident au darul de a te amuți, cel puțin la primul contact.

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  2. superbe fotografiile tale, Zina draga. Sa nu zici ca esti in concediu prin Germania, exact acum cand eu nu sunt acasa! din Köln la noi sunt 470 km...
    pupici si salutari de la Mediterana ( suntem aici pentru inca 3 zile jumatate) 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu, sunt acasa, la București. ☺

      Să aveți vreme frumoasă și sejur de vis!

      Ștergere
  3. Impozant! Impresionant! Frumos! :) Numai bine! cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...și grandios, uluitor etc.etc. Toate sunt potrivite.

      Zi frumoasă, dragă Ina!

      Ștergere
  4. O cladire atat de impunatoare ... dar mie îmi pare foarte austera ..."eu cred că Dumnezeu preferă lemnul şi spaţiile mici”.:))

    O zi frumoasa, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate că are și trupa Taxi dreptate, dar... Dumnezeu e pretutindeni.

      Zi frumoasă și ție, dragă Ella!

      Ștergere
  5. O construcție impresionantă prin măreție și frumusețe. Ce au putut să facă oamenii din Koln intr-atâtea generații! Din ce îmi aduc aminte, este cea mai impozantă construcție gotică din lume.
    Numai bine și o zi minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este considerată a fi cea mai mare din Europa de Nord și una dintre cele mai mari din lume.

      Numai bine, Alex!

      Ștergere
  6. Dupa multi ani, m-am lamurit cum este cu catedralele. Oricum, intre timp am spus multe prostii. Un argument ar fi ca orice catedrala este mai folositoare decat orice casa a poporului...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clădirile sunt nevinovate, oamenii dinăuntru dau calitatea...

      Happy WW!

      Ștergere
  7. Am vazut de curand (atunci cand a ars N D) un documentar despre catedrale distruse in Franta. Puse la pamant sa faca loc la parcari si alte cele. Chiar pacat - unele erau absolut superbe.

    Lasand alte aspecte deoparte, sunt cladiri superbe, trudite si fie si doar pentru atat trebuie admirate. Si ingrijite, pentru a se putea bucura si alte generatii de ele. Atat acestea, monumentale... oarecum cu o frumusete rece, cat si cele din lemn, de la noi, care stau sa cada.

    M-am bucurat tare mult de imagini - cred ca a fost si Ralu a mea odata acolo si a facut o poza undeva la inaltime (au si lacatele cumva pe acolo?)

    Pupici cu drag <3
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu numai atât. Sunt mărturii ale istoriei și piloni ai creștinismului. Poate de asta a trebuit să fie distruse...

      Numai bine, dragă Rux!

      Ștergere
  8. Pfoaaa! :) S-a scris aici tot ce as fi exclamat si eu. :)
    Ma impresioneaza catedralele, in special - am vazut un documentar in care aratau cum se construiau, cu ce inovatii veneau unii arhitecti (si constructori) pentru a fi rezistente, pentru a arata maretia divinitatii. (ma impresioneaza catedralele si fara sa fi vazut documentarul) :)
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai impresionantă dintre toate (pentru mine) este Sagrada Familia din Barcelona. Nu are vechimea celorlalte, dar le întrece în măreție. Și încă nu este terminată!

      Numai bine, dragă Diana!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !