5 ianuarie 2021

Încă puțină distracție MFC / WW A little more fun










Fotografii înscrise în serialul ”Miercurea fără cuvinte” inițiat de Carmen și preluat de mine începând din 08.04.2020. Ne întâlnim aici mai mulți bloggeri pasionați de arta fotografiei, fie că fotografii sunt ei, fie că sunt alții. Fiecare postează orice și oricâte fotografii dorește, nu există nicio constrângere. Înscrie-te în tabel cu linkul postării tale și lasă un comentariu aici. Happy WW !☺ 

 În cadrul Wordless Wednesday, vă puteți distribui postările și pe blogurile:

Cei care au postări privind grădina și plantele, își pot adăuga linkul și pe blogul lui Arun Goyal / Those who have posts on the garden and plants can also add the link to Arun Goyal's blog.

35 de comentarii:

  1. Happy New Year Zinaida. Ooooooh this is such a cheerful note that you have added to 2021. I love animated movies and you have chosen such peppy songs ...... am still smiling while writing💗💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am very glad that you enjoyed this post at the beginning of the year.
      Have a good year, with health and joy, Monika!♥

      Ștergere
  2. Multumesc pentru delectare, Zina draga! Mi-a placut sa revad si sa reascult!

    Zile senine iti doresc! Si veselie! ❤️
    Hakuna Matata! 😊

    RăspundețiȘtergere
  3. I liked all those heheh!

    A Happy New Year to you Zina

    Have a safetastic week 😷😷😷

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you for the link up. Have a good day.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce draguuut!
    Mai ca l-am luat pe Kouki la un dans (doar ca voia sa fie el Mowgli si eu Baloo si nu prea ne-a iesit, hahaha). Uitandu-ma la Mica sirena, mi-am amintit ca atunci cand eram mici (si orice chestiune de gen era inca raritate, adica prin 90) am primit de la niste prieteni, o caseta cu piesele din filmele Disney. In franceza :))))). Si da, inca o am.

    Vai si Submarinul galben (stii varianta in romana? era ceva cu "de-aicea s-o roim" - nu prea are sens, dar era amuzant... hahaha)

    Pupici cu drag :*
    happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Happy New Year and thanks for hosting. So very enjoyable.

    RăspundețiȘtergere
  7. What a lovely post to start off 2021!

    Love the videos!

    Happy New Year, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am inceput ziua razand! Multumesc!
    Sa ai parte de pace în suflet, bucurie fără margini, sănătate cât cuprinde, credinţă în bine şi îmbratisari o mie!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C mă bucur când pot să vă aduc o mică plăcere!
      Mulțumesc pentru urări, îți doresc să ți se întoarcă însutit!
      La mulți ani, dragă Ella! ♥

      Ștergere
  9. O adevarata placere sa le ascult! Multumesc mult, draga Zina!
    Am cu ce sa ma delectez!
    Happy WW si La Multi Ani plini de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur atât de mult că ți-au făcut plăcere aceste cântece și animații!

      Happy WW! La mulți ani cu sănătate, dragă Suzana! ♥

      Ștergere
  10. ❤️La multi ani, Zina!☘️
    Botezul Domnului sa ne aduca sanatate, lumina si pace!

    RăspundețiȘtergere
  11. Such fun. They are all in my head now and I'll be hearing them all day. Excellent.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for hosting the link, Sandee!
      I'm glad you like these songs, which I love so much.

      Happy Wordless Wednesday! ☺

      Ștergere
  12. A lovely variety!!

    I'm glad you are a part of 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur totusi ca MFC continua sa existe, chiar eu nu am mai putut sa pictez, si sunt chiauna cu capul si obosita.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sărut mâna, doamna Zina și La mulți ani! Am reușit să ajung și eu pe aici, mai la „spartul târgului”, dar ce bucurie să revăd acele desene animate minunate. De departe preferatele mele sunt... „Cartea junglei”, cu celebrul cântec al ursului Baloo. L-aș asculta în fiecare zi! Și celelalte sunt minunate! Alegeri de suflet pentru care vă mulțumesc.
    Numai bine și un An nou cu sănătate și multe, multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie să mai trezim din când în când copilul din noi, nu? ☺

      Sănătate și numai bine în acest nou an!

      Ștergere
  15. I have always adored the lovely animated cartoon Timon & Pumbaa . Thanks for sharing with Garden Affair. Keep on linking.http://jaipurgardening.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !