1 aprilie 2020

Capriciile primăverii MFC

(21.03.2020) Când ziceam că a  venit primăvara... 
(24.03.2020... a plecat și s-a întors iarna. 

(28.03.2020)
Și iar a venit...  


(31.03.2020) ...și iar a plecat... și uite-așa...
Fotografii publicate în seria ”Miercurea fără cuvinte” inițiată de Carmen.

24 de comentarii:

  1. O zi primavara, o zi iarna! :)
    Ce vant!! A pudrat gradina, si-a dat cu crengi dupa... el stie ce! :)
    Ghemotoacele de blana sunt delicioase! Imi plac foarte mult astfel de scene: caine si pisica in armonie! <3
    Baiatul are o pasare in maini? (nu reusesc sa imi dau seama)
    Zi senina iti doresc, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e că pisica / motanul, bătrân și aruncat de nu se știe cine la noi, e agresiv și nu suportă apropierea nimănui: a noastră, care îl hrănim, alte pisici. Dar cu Bella are el o înțelegere! :))

      Băiatul avea telefonul în mâini, făcea fotografie magnoliei.

      Sănătate și numai bine, dragă Diana!

      Ștergere
    2. Incep sa cred ca toate pisicile/motanii "portocalii" sunt putin zurlii (desi Mishu, al Ellei, am ineteles ca bland) :) Pufitica al nostru era ciudatel - o accepta pe sora mea, dar si pe ea avea tendinta s-o agreseze daca nu-i convenea ceva; eu, pentru Pufitica, cred ca eram un fel de Bella pentru acest motan din curtea voastra. :))

      Haha! Ma lasa si vederea, nu doar neuronul! :)) E mare diferenta intre telefon si pasare, chiar daca si telefonul, in anumite cazuri, poate... zbura. :)

      Carmen si dragii ei sunt bine, dar a simtit ca nu mai poate continua. Eu sper sa fie doar pentru un timp. Daca cineva doreste sa preia jocul pentru ea e ok - n-a mai intrebat pe nimeni pentru ca stia de data trecuta ca nu se va oferi imediat cineva, pentru ca nu e deloc usor de sustinut un astfel de joc (tu stii din experienta). :)

      Multumesc! Sanatate si numai bine, iti doresc, cu drag! <3 Weekend linisitit!

      Ștergere
    3. Cred că, în general, motanii sunt zurlii. :))

      Mă bucur dacă la Carmen toți sunt în ordine. Aș vrea să continuăm Miercurea fără cuvinte și mă gândesc să preiau eu tocmai pentru că am experiența. Ce părere ai?

      Weekend liniștit și sănătate!

      Ștergere
    4. E posibil! :))

      Ar fi excelent sa preiei jocul! Pentru Carmen nu e nicio problema. Si ea s-ar bucura daca vor continua intalnirile de miercuri. Supeeeeer! :)

      Multumesc, la fel, Zina draga!

      Ștergere
    5. Voi mai cere si părerea altor jucatori, dar sunt aproape hotărâtă. :)

      Duminică frumoasă!

      Ștergere
  2. Ce vreme cu dus si intors! Ma gandeam ca leaganul se ancoreaza in pamant mai sanatos! :) O veni ea primavara, asa, mai spre Pasti!
    Numai bine, draga Zina! Zile linistite sa fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pământul e sănătos tun! Prea tare, chiar!
      Leagănul nu se ancorează, doar se așează și atât. E drept că pământul nu e un plan perfect, mai are și ușoare denivelări, dar locul e așa de bun, umbros și cu perspectivă. L-am îndreptat din nou, sper să nu mai vină a treia serie de vijelii.

      Sănătate și numai bine, dragă Suzana!

      Ștergere
  3. The weather is weird these days! Lovely photos!

    Happy Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi la mine a fost ieri ianră, azi aproape vară. Eu stau în balcon şi îi admir schimbările :)
    Ce frumoase fotografii, Zina!
    Numai bine îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E spectaculos, dar și obositor, până la urmă.
      Mulțumesc, și mie îmi plac și îmi sunt dragi. ☺

      Sănătate și numai bine!

      Ștergere
  5. You just never know what the weather will be like, so we should enjoy what we get :) Lovely photos.

    Your link is a great addition to 'My Corner of the World' this week! Thanks for linking up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's how it is. We enjoy every day sunny and warmer, as it was today.

      Let's all be healthy!

      Ștergere
  6. The weather was pretty weird here too. Blow hot, blow cold. Now it's warming up. It's summers I guess.

    Have a great week ahead, ZIna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. I have the impression that this is the whole world. Wind, cold, warm, and wind, cold, warm ... It's a bit tiring, after all.

      Best week, Natasha !

      Ștergere
  7. O, da, am avut un început de primăvară tare capricios. O vreme atât de nehotărâtă. Când foarte cald, când foarte frig. Iar zăpada, care n-a vrut să vină toată iarna și cât am așteptat-o, s-a găsit să vină acum, chiar dacă nu a zăbovit, taman când au înflorit pomii...
    Numai bine vă doresc și zile înfloritoare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut și eu mari emoții când a venit din nou scurta iarnă. Noroc că nu a durat mult și văd acum că nimic din grădină nu a fost afectat. Ba chiar am avut și o surpriză: micul liliac plantat acum vreo doi ani, se pregătește să facă prima floare!

      Sănătate și numai bine, Alex!

      Ștergere
  8. We need to remind ourselves to enjoy whatever we have, be it things around us, or the weather!
    Thank you for sharing and for joining us for our #ww blog hop.
    Stay safe and stay in

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You're right, Esha! Let us enjoy everything from the smallest things to the greatness of nature.
      Have a good day!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !