12 februarie 2020

Cartoons ?! MFC

Tom & Jerry

Fotografii publicate în seria ”Miercurea fără cuvinte”, inițiată de Carmen.

Lady & The Tramp

Casper the Friendly Ghost

23 de comentarii:

  1. Mi s-a intamplat si mie cand am fotografiat o pisica.
    Simpatice foc imaginile! Pozitii zen...
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai pisicile execută perfect pozițiile astea. :))

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase felinele..
    Ultima parcă este dintr-un film SF cu ochii ca niște leduri de foc :))
    Happy WW Zina.!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe instantanee. :) Desene, cum nu??? Eu zambesc larg. :) O zi buna! (Si eu tot animalutele le-am pozat/postat azi.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am văzut! De ce oare ne înmoaie inima așa de mult ființele astea?...

      Ștergere
  4. hahaha... ma tot uitam dupa Jerry in prima fotografie, pana cand am inteles ca este vorba despre Mouse 😅
    Frumoase pisicute 😍 Blanita frumoasa si ochi.. hm ce mai ochi!
    Happy WW Zina draga 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai glumesc și eu... Până la urmă ne-au năpădit pisicuțele. :)) Mai e și portocaliul pe afară - Morcoveață zis și Gogolak. ☺

      Happy WW, dragă Carmen!

      Ștergere
  5. Tare frumoase fotografii! Personajele sunt superbe ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Deeeliiiicioaaaase imagini! <3
    Am vazut acum si alte foto cu bulgarasul alb de blana si am inteles ca se numeste Rozica. E mortala! Mi-a placut mult de ea si in cosul cu rufe! <3 L-am vazut si pe (fostul?) :) nou aspirant, zis Gogolak! Aveti distractie la max!
    Sa nu uit de Bella! Si pe ea am vazut-o, langa bradul de Craciun. Mi-era dor de ea. E ca un bulz! E dulce foc! <3
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gogolak e fost, prezent și viitor aspirant. :)) Nu îl putem primi în casă din mai multe motive: e sălbatic, nu îl putem atinge și, prin urmare, nu îl putem deparazita extern și intern; e rău cu fetele, mereu încearcă să le bată, ba chiar și pe Bella. Altfel, e și el al nostru (el ne-a ales pe noi, ca și Calli și Rozi), trăiește pe lângă casa noastră, îl hrănim foarte bine, ca să reziste la frig. A, încă ceva: nu acceptă niciun adăpost, nici măcar un pulover vechi de lână pe care i l-am așternut pe covorașul ales de el drept sediu.

      Mă bucur foarte mult că te-ai uitat la toate și mă bucur că suntem în aceeași frăție a iubitorilor de animale. ☺

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  7. Ultima parca e secvemta de film! :)) Super!!! Happy WW, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautiful cats and I must say those fiery eyes speak volumes. :)
    Thank you for sharing and joining us for our weekly blog hop.
    Happy #ww and a great rest of the week.

    Cheers

    RăspundețiȘtergere
  9. HA Very clever!

    Thanks for being a part of 'My Corner of the World' this week!

    My Corner of the World

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate imagini! Au pisicile un talent să pozeze taaare frumos, cu mutrițele lor drăgălașe și poznașe.Mi-a plăcut mult ideea cu „Tom și Jerry”! :-) Ca și poza cu „faruri” aprinse. Ha, ha!
    Numai bine, doamna Zina și o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul e că sunt ca argintul viu, o adevărată încercare pentru fotograf. Nu pot să spun câte cadre am tras ca să obțin pozele astea oarecum satisfăcătoare!

      Numai bine, Alex!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !