26 februarie 2020

De Mărțișor MFC


Fotografie publicata în seria ”Miercurea fără cuvinte”, inițiată de Carmen.

23 de comentarii:

  1. Un buchetel minunat, superb prin simplitatea lui.
    Imi place mult si cum l-ai fotografiat. :)

    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru laude! Acum mă umflu în pene! :))

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  2. vai ce frumusete de fotografie! Zina draga, mi ai luminat ziua 🤗 multumesc.
    Happ WW! o zi minunata si tie 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag! Mă bucur că a avut un asemenea efect simpluța mea fotografie!

      Happy WW, dragă Carmen! ♥

      Ștergere
  3. That's an interesting arrangement, Zinaida. What flowers are these?
    Would you like to link up with our #WordlessWednesday blog hop too. :)

    https://natashamusing.com/2020/02/phoenix-will-rise-wordlesswednesday-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They are the flowers that announce the spring. The white ones are snowdrops, the blue ones are violets. And the white-red cord is a Romanian tradition of March 1. They are said to be lucky and offered to loved ones.

      Hapy WW, dear Natasha!

      Ștergere
  4. Chiar ai fost pe faza! Ce buchetel proaspat si pretios!
    Multumesc frumos!
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumim pentru gingăşie, Zina!
    O zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bucurie, privindu-le! Ne bucura privirea, sufletul, cu delicatetea si gingasia lor. Multumesc mult! :) O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Văd că semnele primăverii tot apar, acum dade, dade se va răzbuna și va veni odată ☺️
    Mulțumesc de colțul primăverii, Happy WW Zina !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite ca a venit si primavara !
    De abia astept sa infloreasca magnoliile prin parcuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A mea e din cele timpurii, magnolie stelată. Înflorește în martie, dacă n-o veni vreun frig... E plină de boboci.

      Ștergere
  9. Thank you for sharing this beautiful bouquet, Zina!
    Happy #ww and a fabulous week ahead!

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !