10 decembrie 2019

Leapșa !




Mă amuză mult lepșele și n-am mai primit de multă vreme una. Așa că, găsind-o pe aceasta la Daurel, care o luase de la Petru, apoi la Poteci de dor și la Ina, am preluat-o cu mare plăcere!


Dacă ai putea alege un fel de mâncare pe care să îl mănânci pentru o lună (fără să ai voie să mănânci altceva), care ar fi acela?
E ciudat cum ne apropie până și preferințele culinare... După Petru, Daurel și Potecuța, iată că și eu aș putea mânca pește la nesfârșit. Fie el scrumbie de Dunăre la cuptor, fie plachie de crap, saramură de caras, păstrăv la cuptor etc.etc.
Pleci într-o vacanță de două săptămâni pe o insulă exotică și aproape pustie și poți lua cu tine un actor, un blogger/vlogger sau un antreprenor (români sau străini). Pe cine iei?
Eu iau un actor! Actorii sunt obișnuiți să dialogheze direct și au plăcerea povestitului. Bloggerii/vloggerii au nevoie de intermediul internetului, iar antreprenorii sunt cu capul numai la afacerile lor, n-au timp de vorbă.
Știm cu toții că în copilărie visam cel mai mult. Spune-ne un vis pe care îl aveai în copilărie și s-a îndeplinit și unul care nu s-a îndeplinit.
Un vis îndeplinit... Să am o casă a mea, cu grădină, cu căței și pisici. ☺ Unul neîndeplinit... Sunt mai multe, legate de profesie. Am visat să devin medic, dar nu am făcut-o. Am visat să devin cântăreață de operă, dar nu am făcut-o. Aveam calități pentru ambele, dar așa a ieșit.
Primești un cadou foarte urât de la prietena cea mai bună/prietenul cel mai bun. Îi spui că e oribil sau te prefaci că îți place?
Aș căuta să-i găsesc o calitate oarecare, pe care să o pot aprecia fără a minți. De exemplu ” e remarcabil” sau ” e original” - care ar putea însemna orice, nu neapărat că îmi place. Apoi l-aș arunca fără să știe nimeni.
Este sfârșitul lumii. Ce carte ai pune în capsula cosmică pentru a păstra o „urmă” a umanității?
Eu aș puneMizerabiliide Victor Hugo. E cartea cea mai completă posibil, cuprinzând toate trăirile eterne ale omului: păcat și pocăință, fărădelege și pedeapsă, dragoste și decepție - dar și dragoste și împlinire, suferință și revoltă, până la urmă viață și moarte.
Dacă ai putea călători în trecut și să discuți cu tine cel/cea de 18 ani, ce sfaturi ți-ai da? (maxim 3)
Poate să echilibrez mai bine munca cu odihna.
Ți se oferă șansa de a juca în filmul realizat după cartea ta preferată. Pe cine ai interpreta și de ce?
:) Ooo, păi am atâtea cărți preferate! Aș interpreta-o pe Fleur din ”Forsyte Saga”, pe Mariko din ”Shogun”, pe Natașa din ”Război și pace”... De ce? Toate sunt femei cu spirit puternic.
Ce te motivează să scrii pe blog?
Dorința de a răspândi Binele și Frumosul.
Primești un premiu (în bani) pe care ești convins/ă că nu îl meriți. Cum reacționezi?
Aș mulțumi și aș numi pe cineva despre care cred că i-ar merita.
Spune ceva despre tine, ce nu ai mai spus public până acum.
Cred că tot ce am spus mai sus se potrivește acestei cerințe. ☺
Vă invit să preluați leapșa, e un mijloc de a ne cunoaște mai bine !

Sursa foto

6 comentarii:

  1. Frumoase răspunsuri. Deci ne trebuie un actor în pustietate. ☺️ Și mi au plăcut mult rolurile alese, dar și peștele.. (zâmbesc).
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mult mi-au plăcut răspunsurile! E clar, suntem mulţi adepţi ai peştelui, nu ştiu dacă ar fi bine să stăm toţi pe insula aia din punctul ăsta de vedere :D :D
    Te pup! Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, în jurul insulei e apă și în apă trăiesc pești, nu?! Trebuie doar să-i prindem. ☺

      Seară frumoasă, dragă Potecuță!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !