30 octombrie 2019

Musafiri nepoftiți MFC


Fotografii publicate în seria ”Miercurea fără cuvinte”, inițiată de Carmen






20 de comentarii:

  1. Ciupercutele au venit in grup - toata familia. :)
    Ciupercute sunt; asa-i? :))
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, sunt ciupercuțe. Familia era mult mai mare, dar le-am pozat pe astea că erau așezate... artistic! :))

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  2. Par a fi niște ciupercute,dar în prima parcă sr vede așa vag și prezența unei veveriţe :)
    Oricum toamna are surprize plăcute pentru noi, Happy WW !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi plăcut să fie și o veveriță, dar n-a fost! ☺
      Fără îndoială, și toamna ne oferă frumuseți de care să ne bucurăm.

      Happy WW!

      Ștergere
  3. Ce frumos s-au camuflat, se confundă uşor cu frunzele uscate.
    O zi frumoasă, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai e locul lor preferat, sub pomisor. Poate ca se doreau... culese!
    Or fi bune pentru noi? Nu ma pricep la ciupercute!
    Happy WW,draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta a fost problema. De cules, le-am cules, dar... le-am aruncat. Nici eu nu mă pricep la ciuperci și nu mi-am putut asuma niciun risc.

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  5. wow ce intrunire! palarii de toate marimile 🤗
    happy WW Zina draga 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum îmi pare rău că nu le-am fotografiat pe toate! Chiar erau de toate mărimile.

      Happy WW, dragă Carmen!

      Ștergere
  6. Nu vad comentariu meu :( S-a pierdut...
    Ciupercutele, mici, delicate, ascunse. Se simpteau bine acolo. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăsta e singurul tău comentariu care a ajuns la mine.
      Se simțeau bine, e drept. ☺

      Ștergere
  7. Ciupercuţe de basm! Mă aştept să apară piticii pe care-i adăpostesc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. La noi au aparut in cateva locuri mai in vara. Nu e normal intr-o livada normala...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o vară capricioasă, când foarte cald, când ploi abundente - mai ales în prima parte. Probabil că asta le-a priit ciupercilor.

      Numai bine!

      Ștergere
  9. Înainte să dea frigul, ce și-or fi zis: hai să mai facem o întâlnire! :-)
    Numai bine, doamna Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să mai dea frigul, uite că a venit iar vara! :))

      Numai bine, Alex!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !