25 septembrie 2019

La plăcinta-nfuriată! MFC


Fotografii publicate în seria Miercurea fără cuvinte, inițiată de Carmen
Pentru cine dorește și rețeta, e aici 

21 de comentarii:

  1. Ziiiina, Zina, Zina, draga Zina! Frumos e sa-mi faci asa o poooofta?! :)) Am mancat-o toata, cu ochii; intr-o clipita! :) Si acum inghit in sec. Mai ai? :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha! Tocmai beau cafeaua! Permiti sa o gustam? Ca prea arata bine!
    Happy WW, Zina draga! Multumesc pentru desert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă vă mulțumiți cu o degustare imaginară, dați click pe linkul către rețetă!

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  3. hmmmmm.... ce bine arata! apetisanta tare de tot! Este placinta cu branza?
    Sa va fie de bine!
    happy WW Zina draga 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu brânză e, și cu stafide. :)
      Mulțumim!

      Happy WW, dragă Carmen!

      Ștergere
  4. Vai ce bine arata!! Normal ca nu mai e. Fuse, fuse si se duse... :) Zambesc larg. Data viitoare macar reteta, de pofta sa ne-o lasati.
    Eu plang dupa biscuiti spritati ca pe vremuri, dar nu gasesc forma aceea de tabla. :P Ce pofta ne-ati facut! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Există un link spre rețetă sub fotografie.
      Cât despre biscuiții șprițați... n-am idee.

      Numai bine, dragă Ina!

      Ștergere
  5. Bine că nu mai e, că venea cu cerşitul :D Arată foarte bine!
    O zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Că veneam, eu veneam am vrut să zic :oops:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am înțeles, dragă Potecuță. Așteptăm netul 3 D :))

      Seară plăcută!

      Ștergere
  7. Bunaaa cu branza dulce,dar la mine nu se mananaca lactate,de partener si am facut cu mere.O sa fac odata si pentru mine,mi-ai facut pofta.O searabuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, ia să faci și pentru tine! E păcat de așa bunătate. ☺

      Zi frumoasă!

      Ștergere
  8. Când vine vorba de plăcinte și mai ales de aceea cu brânză.... sunt cel mai mare pofticios! Sărut mâna pentru poza apetisantă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Aștept să ne scrii când a făcut Sara prima ei plăcintă!

      Ștergere
  9. Hihihih ca si eu am facut o placinta cu branzica facuta in casa din lapte de vaca si cu stafide :D. Dar nu mai stiu exact cand (sa fi fost sambata sau duminica trecuta? ) - hahaha am avut o saptamana super plina .
    Desigur, as fi poftit si eu o bucatica, dar inteleg ca s-a terminat.. asta e... ce sa fac.
    Pupici cu drag :*
    Happy Day :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata, nu vă mai pun poze cu plăcinte, că prea v-am făcut să poftiți! :))

      Zi frumoasă, dragă Rux!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !