15 septembrie 2021

Miercurea fără cuvinte / Wordless Wednesday


Am plăcerea să vă anunț că, de azi înainte, această serie este preluată de SUZANA. Veți găsi tabelul de înscriere pe blogul ei. Eu îi mulțumesc din suflet, cu recunoștință, că nu a lăsat să moară acest joc atât de frumos! Vă mulțumesc și vouă, tuturor celor care ați participat aici cu fotografiile voastre. Sper că ne vom reîntâlni cu toții la Suzana pe blog!

25 de comentarii:

  1. Very well, Zina. I visit Suzana too. Perfect.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Glad that this wonderful party that you have so painstakingly started continues.

    Have a wonderful week ahead, Zina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And I'm very glad I found someone to take over.

      Happy WW, dear Veronica!

      Ștergere
  3. Thanks for the info Zina have a wordlesstastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. With pleasure, Steve! It was my duty to announce the change!

      Happy WW!

      Ștergere
  4. A fost o plăcere și o bucurie și pentru mine, că am putut participa la dumneavoastră pe pagina cu acestă rubrică drăguță.
    Și eu vă mulțumesc pentru răbdarea și timpul petrecut alături de noi, depănând amintiri frumoase prin intermediul fotografiilor.
    Numai bine vă doresc, și o seară frumoasă ! 😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase!
      Sănătate și numai bine!

      Ștergere
  5. Si eu iti multumesc mult pentru gazduirea acestui joc. Merita sa continue.

    Happy WW si spor la tot ceea ce faci. Si... mai vorbim! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că mai vorbim, n-am zis că dispar cu totul! :))

      Seară frumoasă! ♥

      Ștergere
  6. Si eu ii multumesc !Am lipsit o perioada,dar bine cand totul se termina cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Thanks for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2021/09/the-sistine-chapel-exhibit.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Zina, we are glad it is continuing! You are wonderful!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă bucur că jocul a fost preluat!
    Să ne revedem cu bine, dragă Zina, pe blogul Suzanei şi oriunde altundeva!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dear Zina,

    Have missed you and loved seeing you on my blog.

    I'm glad lovely Suzana is taking over and you are taking time to rest and rejuvenate. Hope things are okay at your end otherwise.

    Sending you love and warm hugs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dear Natasha, this is not a breakup but a slowdown, a reduction of activity in the blogosphere. I don't know if you noticed, but I keep four blogs. I can no longer post at the same pace, but I will maintain them all.

      I send you love and warm hugs too!

      Ștergere
  11. Sărut mâna, doamna Zina! Vă mulțumesc din inimă pentru modul cum ne-ați găzduit atât de frumos în această rubrică minunată, începută de Carmen cu ani în urmă. Chiar dacă în ultima vreme am cam absentat, din tot felul de motive, sper să merg mai departe cu această „ștafetă în imagini”.
    Vă doresc numai bine și multă sănătate! :-)
    Și mult succes Suzanei, care a preluat rubrica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase, Alex! Ne revedem la Suzana!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Asta e viața! Să vedem cine va prelua mai departe, cand va fi cazul! :)

      Ștergere
  13. I visit Suzana too so I am sure I will see you there.

    RăspundețiȘtergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !