13 iulie 2021

Doar pe jos este răcoare! MFC/ WW Only on the floor is cool!

 

Calliope


Taz


Gogolak

Fotografii înscrise în serialul ”Miercurea fără cuvinte” inițiat de Carmen și preluat de mine începând din 08.04.2020. Ne întâlnim aici mai mulți bloggeri pasionați de arta fotografiei, fie că fotografii sunt ei, fie că sunt alții. Fiecare postează orice și oricâte fotografii dorește, nu există nicio constrângere. Înscrie-te în tabel cu linkul postării tale și lasă un comentariu aici. Happy WW !☺ 

 În cadrul Wordless Wednesday, vă puteți distribui postările și pe blogurile:

30 de comentarii:

  1. Fix aşa m-aş lungi şi eu pe gresie. Dar sunt la muncă, nu cred că-i o idee bună :D
    Zi bună, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba eu cred că poți să încerci, dar numai o dată! :))

      Seară răcoroasă, dacă s-o putea, Potecuță!

      Ștergere
  2. Aww! what cuties heheh!

    Have a kittytastic week Zina 👍

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt curioasa cum se comporta pe langa un ventilator?
    Nu imi pot imagina cum as fi in blana lor...😊

    Happy WW, draga Zina! Toate cele bune si racoroase!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu știu... Numai Calliope are acces în casă. Când funcționează aerul condiționat, evită să treacă prin raza lui. Câinilor și pisicilor nu le place vântul, curentul.

      Happy WW, dragă Suzana! ♥
      Cât despre ”răcoroase”... :(

      Ștergere
  4. Happy WW!

    P.s.
    nici eu nu ma impac cu aerul conditionat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci, îți doresc zile răcoroase de la natură. ☺

      Sănătate și numai bine!

      Ștergere
  5. Often the floor is the only cool place to be. One has to do what one has to do to stay cool.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well, there are other places. On the shelf of the coffee table, under the thuja, next to the concrete base of the fence. Cats and dogs know how to find their most comfortable places. ☺

      Thank you for visiting and commenting! Have a fine day, Sandee! ♥

      Ștergere
  6. Izvoare de zambete! ❤️ ❤️ ❤️
    Gogolak pare cel mai... lat! 😊 Calliope are o expresie de numa'! Tare-i dulce! Taz are niste oooochi...!

    Zi frumoasa iti doresc, Zina draga! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, Taz are ochii verzi și sclipitori, o frumusețe. Când s-o mai înzdrăveni și el, va fi o frumusețe de motan.

      Zi frumoasă și ție, dragă Diana! ♥

      Ștergere
  7. Time for a nap? Sounds good just about now. Cat wisdom.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh! But when isn't it time for a nap ?! Maybe at night, when humans sleep and cats play!

      Ștergere
  8. Greu,mai ales pentru cei ce nu suporta aerul conditionat !Eu,ca mi-au plecat laudatorii,am facut pe "neinfricata",doua zile la rand :am calatorit pana la piata,ca sa cumpar visine frumoase (ieri),iar astazi am facut dulceata !Facui si cateva dusuri,dar nu mai stiam daca le-am facut aievea,sau am transirat !?
    Toate bune si ...cat mai reci,draga Zina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da'chiar că ai curaj, Natalia!

      Sănătate și numai bine, draga mea! ♥

      Ștergere
  9. I think cats can be comfy anywhere they choose to!

    I'm so happy to see your link at My Corner of the World this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they seem to know even better than humans! ☺

      Have a fine day, Betty! ♥

      Ștergere
  10. Sunt simpatice foc „torcătoarele”! Da, e o problemă cu căldura mare, dar noi știm că pisicile o preferă, decât frigul iernii. Tare fain le-ați surprins întinde pe joc, de la căldură. Taz are o față.... :-)
    Si eu am surprins câte ceva asemănător în week-end, la țară!
    Numai bine și zile frumoase, doamna Zina! :-)

    https://alexandrone.wordpress.com/2021/07/18/fetita-cu-pisoiul/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este fiecare e simpatică în felul ei. Am făcut săpături și am descoperit ceva: Taz are fața aia fiindcă e o pisică de rasa orientala (thailandeză) și așa au ele fața.

      Sănătate și numai bine, Alex!

      Ștergere
  11. Adorable post ! Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for appreciation and thank you for visiting and commenting!

      Ștergere
  12. Thanks dear Zina for adding my link week, after week, as always. You are very kind. I was traveling and tad late to the party. Your fur balls have my heart. Calliope has a huge soft spot in my heart...but having said that the rest are as adorable too.

    Have a blessed week, and enjoy your days. Paw-some kisses to your pawbabies. <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome!

      Oh, how kind you are, Natasha! My cats also send you greetings and kisses!

      Have a fine week!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !