22 aprilie 2020

Limetă și lămâie MFC


Fotografii înscrise în serialul ”Miercurea fără cuvinte” inițiat de Carmen și preluat de mine începând din 08.04.2020. Ne întâlnim aici mai mulți bloggeri pasionați de arta fotografiei, fie că fotografii sunt ei, fie că sunt alții. Fiecare postează orice și oricâte fotografii dorește, nu există nicio constrângere. Înscrie-te în tabel cu linkul postării tale și lasă un comentariu aici. Happy WW !☺ 
Nu uita, dacă vrei lămuriri la fotografiile fără legendă, ține cursorul câteva secunde pe fiecare fotografie și apare explicația.





Și un bonus!


28 de comentarii:

  1. Am avut o plantuta iesita dintr-un sambure de lamaie. Si chiar a crescut, dar nu am reusit sa o pastrez. Ma gandesc ca poate trebuia sa fac altoirea.Si inca un copacel nu am luat. Nu prea stiu unde sa-l pun. Presupun ca se face marisor. Imi place copacelul tau. Mereu m-a uimit simultanul de frunze si flori. Poate voi incerca si eu!
    Happy WW, draga Zina. Sa te bucuri de aroma lamailor, ca e tare placuta!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plantele ieșite din sâmburi nu au șanse să crească și să fructifice. Altoirea e complicată. Cel mai simplu și mai sigur e un pomișor. Nu crește mare și poți să-l fasonezi după dorință. Încearcă, merită!
      Happy WW, dragă Suzana! Mulțumesc! ♥

      Ștergere
  2. Ooo, da' ce frumos a crescut! Cred că e și aromată.
    Să ai o zi frumoasă, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, lămâile ceva mai aromate decât limetele, dar, ciudat, florile lui lime sunt mai parfumate decât cele ale lămâiului.

      Zi frumoasă și ție, Potecuță!

      Ștergere
  3. Love Lemons. Have a few in my garden too, but actually yeah, those are lime. I love your nice, yellow juicy ones too.

    That's a favourite score - Lemon Tree. Thanks for reminding me to listen to it again and sharing the link to it.
    Lovely, indeed!

    https://natashamusing.com/2020/04/on-a-lockdown-food-trail-wordless-wednesday-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Limes are not as juicy as lemons and are more sour, but they contain much more vitamin C. We love both of them!

      Have a good day, Natasha!

      Ștergere
  4. Wow! O sa ma alaturi si eu provocarii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase plante! Inveselesc atmosfera! Super! Happy WW, Zina! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt de bune si gustoase,cand le iei din ghiveciul tau.Nu se compara cu cele cumparate,nu?O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se compară, dar crede-mă că mă doare inima când trebuie să le iau din pom! ☺

      Seară fumoasă!

      Ștergere
  7. Nici de mine nu e izolarea! :) (uitasem cantecul) Macar, tu ai doi pomisori in casa, si mai multi in curte; eu privesc de la fereastra - eee! e bine si-asa rau (dar n-am de gand sa ma obisnuiesc!). :)

    Sunt tare frumosi copaceii.
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să fim sănătoși și să ne bucurăm de ce avem. Sunt oameni care nu au nici măcar o fereastră... Iar tu, sunt sigură că vei avea căsuța ta cu o curticică cu pomișori. Simt eu ! :)

      Zi frumoasă, dragă Diana!

      Ștergere
  8. Am uitat sa te intreb: lamaile din pomisor se pot consuma? Vazusem o eticheta
    pe un portocal din care reiesea ca este doar ornamental.
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, cei necomestibili au etichete speciale. Aceștia ca ai mei fac fructe comestibile. Am consumat deja câteva.

      Cu drag!

      Ștergere
  9. I love lemons but unfortunately, they don't grow in my corner of the world.

    Now I am craving for a tall glass of iced lemon tea!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. All the more you can try to grow a lemon or two in the house.
      I love too lemon tea, but hot, no cold. :)

      Ștergere
  10. (っ◔◡◔)っ Vitamineee! 💚💛

    RăspundețiȘtergere
  11. It's always a great feeling to eat food that you grew yourself!

    It's delightful to see you over at 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's how it is. Unfortunately, we can't cultivate everything we need ...
      Have a great day, Betty!

      Ștergere
  12. Sunt relaxante plantele. Mi-a placut si melodia!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. I have a young lime plant and would love to have a lemon one too.

    Straight from the kitchen garden and oooooh so fresh.

    I enjoyed the "Lemon Tree" music Zinaida :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked the song.
      It will bring you a lot of joy to have a lemon in the house.

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !