19 februarie 2020

Lună plină MFC


Fotografie publicata în seria ”Miercurea fără cuvinte”, inițiată de Carmen.

22 de comentarii:

  1. Luna plina s-a grabit, sau a fost chemata la rampa pentru bis si-a aparut inainte sa se lase cortina peste zi. :)
    O seara in care Soarele si Luna s-au intalnit.
    Imi place foarte mult fotografia si acesta e motivul pentru care chinui tastatura incercand sa exprim ceea ce simt. :))
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soarele și Luna s-au întâlnit doar din priviri, ea de la apus, el de la răsărit. Și-au trimis bezele, apoi ea a fugit rușinată dincolo de nori. ☺

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere
  2. Instantaneu cu luna plina, printre brazi.. Frumoasa fotografie! :) O zi buna, Zina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ai surprins-o! Pozele cu luna nu le reusesc de pe micul meu aparat.
    Dar imi propun mai mult... :D
    Arata ca un fel de pictura japoneza!
    Happy WW, draga Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sensibilă la frumos, ca întotdeauna!
      Culmea este că am făcut fotografia cu telefonul, nu cu aparatul foto.

      Happy WW, dragă Suzana!

      Ștergere
  4. E foarte frumoasă fotografia asta1 Oare ce şi-au povestit? :)
    O zi bună, Zina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm... Mă tem că s-au mirat câtă nebunie văd ei pe Pământul nostru.

      Seară plăcută, dragă Potecuță!

      Ștergere
  5. Beautiful shot! I can almost hear the wolves howling!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai prins-o la fix! Happy WW, Zina! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. fascinanta luna plina. Saptamana trecuta, pe 8 februarie, am plecat de acasa pe la 6 jumatate. Ca de obicei am oprit la semafor si atunci am descoperit-o, luna enorma si aurie... se apropia de apus si parea ca s-a asezat pe sosea... Eram la volan si nu am putut face fotografii, insa am admirat peisajul cu respiratia oprita 😇 SUPERB.
    Happy WW Zina draga 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ni se întâmplă uneori asemenea lucruri... Sunt sigură că nu vei uita prea curând acea imagine. ☺

      Happy WW, dragă Carmen!

      Ștergere
  8. That's quite a gorgeous capture! I love your composition.

    I'm so glad you are a part of 'My Corner of the World' this week!

    My Corner of the World

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Betty!
      And I'm glad I discovered your corner of the world and now I'm part of it!

      Have a great day!

      Ștergere
  9. I romanticise the moon so much. It fills me up with such a sense of calm. Though a big fan of full moons myself, but I love the fine lines of the crescent moon too. Thank you for sharing with MySoulsTalk and yours truly NatashaMusing for #WW.

    It's posts like these that make me so happy. :) Thank you Zinaida. :))

    https://natashamusing.com/2020/02/spring-blossoms-wordlesswednesday-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. With pleasure, Natasha! I'm glad you enjoyed the photo and I'll be back next Wednesday!

      Ștergere
  10. Thank you for sharing this gorgeous photo with us this week, Zina and for linking up for our #ww linkup party! Happy week ahead, dear! Hope to see you join us this week too with another such precious photo.

    Cheers

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esha, excuse me for answering so late! Thank you for hosting our photos on your blog. I like it, I feel as if I'm walking around the world. :)

      Have a nice day!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !