23 februarie 2020

EXERCIȚIU DE DUMINICĂ. Leapșa de la Vero




Vero a găsit leapşa de mai jos la Eddie.  Eu am luat-o de la ea și de la mine o poate lua oricine doreşte. 
Dacă aş fi o carte, aş fi ”Shogun” de James Clavell.
Dacă aş fi un personaj dintr-o carte, aş fi Mariko din ”Shogun” de James Clavell.
Dacă aş fi un film artistic/desen animat/serial, aş  fi ”The Remains of the Day” (”Rămășițele zilei” – cu Emma Thompson și Anthony Hopkins).
Dacă aş fi o ţară, aş fi Franța.
Dacă aş fi un oraş, aş fi Paris.
Dacă aş fi un instrument muzical, aş fi saxofon.
Dacă aş fi o cântăreaţă/actriţă, aş fi Meryl Streep.
Dacă aş fi un fenomen al naturii, aş fi ochiul furtunii.
Dacă aş fi un pictor, aş fi Gustav Klimt.
Dacă aş fi o pictură, aş fi ”Sărutul” (Gustav Klimt).
Dacă aş fi o abilitate supranaturală, aş fi capacitatea de a vindeca de la distanță.
Dacă aş fi o personalitate istorică, aş fi Lady Diana Spencer.
Dacă aş fi un animal, aş fi leoaică.
Dacă aş fi o floare, aş fi floare de lămâi.
Dacă aş fi o poezie, aş fi poemul ”Avem timp” de Octavian Paler
Dacă aş fi un curent literar-artistic, aş fi Art Nouveau.
Dacă aş fi un motto, aş fi ”Never say never” (Niciodată să nu spui niciodată).
Dacă aş fi un sentiment, aş fi empatie.
Dacă aş fi un verb, aş fi a ști.
Dacă aş fi o calitate, aş fi perseverență

12 comentarii:

  1. Mi-a placut mult filmul "Ramasitele zilei", si romanul "Shogun".
    Faina leapsa. Nu o preiau pentru ca mi-ar lua prea mult timp sa ma gandesc la pictori si picturi, la tari si orase, la sentimente si la... calitati. :))
    Ca motto, probabil ca pe acesta l-as fi ales si eu pentru ca evit sa utilizez cuvantul "niciodata". Prea multe "niciodata" s-au infaptuit. :))

    Duminica frumoasa iti doresc, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, dacă o vezi ca pe un prilej de relaxare și amuzament... Mai gândește-te! Sunt sigură că ai da răspunsuri surprinzător de frumoase. ☺

      Seară plăcută!

      Ștergere
  2. Mă bucur că ai preluat leapşa.
    Şi mi-au plăcut răspunsurile.

    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă bucur, m-a amuzat. Mulțumesc că mi-ai oferit prilejul!

      Seară frumoasă, dragă Vero!

      Ștergere
  3. Frumoasa leapșa. Vă mai aflam. Shogun mi-a plăcut tare mult. Filmul nu-l știu, dar am sa să mă uit după el.
    O săptămână buna! 😘♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ina, dacă ți-a plăcut leapșa, ești invitată să o preiei. ☺
      Ca în majoritatea cazurilor, filmul este sub nivelul cărții dar e bun.

      Săptămână bună și ție!

      Ștergere
  4. Frumoase răspunsuri, Zina! Oh, şi abilitatea aia... de s-ar putea!
    Zi bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Chiar îmi doresc acea abilitate, din toată inima. Păcat că nu există facultăți pentru așa ceva...

      Seară frumoasă!

      Ștergere
  5. Mi-a placut cum au raspuns :) de la Shogun si pana la motto.
    Capacitatea de vindecarea ar fi tare buna....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-au plăcut răspunsurile mele și mulțumesc pentru vizită!
      Capacitatea aia ne-o dorim, dar râdem de cei care o au sau doar spun că o au. :))

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !