18 septembrie 2019

Noul aspirant MFC





Fotografii publicate în seria Miercurea fără cuvinte, inițiată de Carmen

22 de comentarii:

  1. Ce dragalas e! <3 Imi aminteste de Pufitica. :)
    Inteleg ca si figura aceasta de ghimbir se simte bine la voi. :)
    Happy WW, Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se simțea... A dispărut de ieri și suntem tare îngrijorați.

      Happy WW, dragă Diana!

      Ștergere

  2. Faina roscovana,cred ca o cheama Rachele !

    RăspundețiȘtergere
  3. Un tigrat roscat ;)). De soare-mbratisat.
    E haios. La noi in spatele blocului este o intreaba familie roscata - pe generatii ;).
    Si cum ii merge aspirantului? (La tron, la cutia cu comori...)
    Pupici cu drag si happy ww!!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu ce e cu comentariile astea... Acum ți-am răspuns, acum a disparut răspunsul...

      Ziceam că pisoiul a dispărut... :(

      Happy WW!

      Ștergere
  4. Frumos Motănilă! Seamănă cu motanul Tigruțul, pe care l-am avut în curtea părinților, cu ani în urmă. Să înțeleg că este „musafir” prin curtea dumneavoastră? Probabil că așteaptă un semn de bunăvoință, pentru a nu mai pleca de acolo.
    Numai bine și zile vesele! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am dat destule semne, dar... poate s-a întors la el acasă.

      Zile senine!

      Ștergere
  5. Pisicuta ... pis, pis, pis ...
    O dulceata, seaman cu Mishu al meu! :)
    Este a ta?

    Zi placuta Zina draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El ar vrea, cred. Deocamdată e oaspete. Am dat sfoară-n țară pe la vecini că își face veacul la noi, dar nu l-a revendicat nimeni. Ne-a tras o spaimă, a dispărut două zile, dar aseară a revenit.

      Zi plăcută, dragă Ella!

      Ștergere
  6. Frumos e! O prezentă ce nu poate fi ignorată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Deși discretă. ☺ E tare blând și cuminte, chiar sperios.

      Ștergere
  7. Aspirant la dragostea dumneavoastra?? Sau la cutiuta de pe masa??? Seamana mult cu puiul meu ''Garfield'', care-i maricel deja.
    Tare dragalas si strengar. :) Numai bineeee!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aspirant la statutul de adoptat. E cam greu, mai avem un câine și o pisică, plus altă pisică aspirantă, care a cucerit balansoarul de pe terasa. :)

      NUmai bine, dragă Ina!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Poate că da... Deocamdată prinde hrană pentru pisici, are deja farfuria lui și castron personal pentru apa. :)

      Ștergere
  9. dragul de el... sper sa se reintoarca si sa gaseasca familia care sa il iubeasca si adopte.
    Happy WW Zina draga ☺️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A revenit, chiar acum mănâncă pe terasă. Știe el unde-i bine! ☺

      Seară plăcută, dragă Carmen!

      Ștergere

Vizitele voastre mă bucură, părerile voastre mă interesează. Vă mulțumesc !